Adverteren bij zoekmachines deel 3

Adverteren bij zoekmachines met maximale grip op uw budget

Om een extra impuls te geven aan uw online activiteiten kan het starten van advertentiecampagnes bij zoekmachines een waardevolle zet zijn. Een toppositie in een zoekmachine als Google zorgt dat uw organisatie, product en/of dienst maximaal onder de aandacht komt. Het merendeel van de Internetgebruikers gelooft nameijk dat het merk dat een toppositie in de zoekresultaten heeft, gelijk staat aan een topmerk. Dit geldt voor zowel de organische zoekresultaten als de gesponsorde koppelingen.

Merkherkenning,

Een advertiecampagne bij zoekmachines is een krachtig instrument om merkherkenning te stimuleren. Voor een vertoning van een advertentie betaalt u namelijks helemaal niet, dat is geheel gratis. Pas wanneer iemand op uw advertentie klikt, betaalt u een bedrag aan de zoekmachine.

Leads en/of verkopen genereren

Daarnaast kunt dit medium ook prima inschakelen om leads danwel online verkopen te genereren. Door op de juiste zoekwoorden advertentieruimte in te kopen kunt u de bezoekers aansporen tot het aanvragen van informatie of het doen van een aankoop. Door de inzet van bijvoorbeeld Google AdWords kunt ook direct zien wat de campagne u oplevert. Verschillende meetinstrumenten zoals Google Analytics en de conversiemetingen zorgen ervoor dat u inzicht krijgt in het rendement van uw campagne. Hoeveel leads levert de campagne op? Wat kost een lead? Dergelijke vragen worden met gemak beantwoord in de staistieken van uw campagne.

Ook adverteren in zoekmachines?

Neem dan gerust eens contact met ons op om te mogelijkheden te bespreken. Wij adviseren u graag vrijblijvend over hoe u kunt adverteren in zoekmachines. ul onderstaand formulier in of bel direct 020 – 716 54 11.

Uw naam*

Uw email*

Telefoonnummer

Onderwerp

Uw bericht

Vul de code uit de afbeelding in
captcha