Aanmelden bij zoekmachines deel 2

Meer informatie over aanmelden zoekmachines

De werking van zoekmachines

Zoekmachines bestaan uit twee delen. Aan de ene kant de zoekmachine zelf, die u gewend bent te raadplegen als u op het Internet iets wilt zoeken. Voorbeelden hiervan zijn Google, Altavista, Yahoo!, MSN, Ilse, etc. U gaat naar de betreffende site, typt uw zoekwoord of combinatie van zoekwoorden in, en vervolgens verschijnt een waslijst van sites die volgens de betreffende zoekmachine voldoen aan uw zoekopdracht. Omdat zoekmachines natuurlijk niet op het moment dat u de zoekopdracht intypt het hele Internet kunnen afstruinen zijn er zoekrobots, ook wel spiders genaamd, die 24 uur per dag het Internet afspeuren op zoek naar Internetsites.

U hoeft uw website dus niet aan te melden bij zoekmachines. Wanneer zoekmachines links naar uw website vinden, worden deze vanzelf bezocht door de spiders van zoekmachines. Vervolgens zal de zoekmachines uw website aan haar database toevoegen. Natuurlijk kunt u uw website toch aanmelden bij Google, Yahoo! of andere zoekmachines. Dit zal geen schadelijke gevolgen hebben voor uw website. Belangrijk om te weten is dat alleen het aanmelden bij zoekmachines zeker niet genoeg is om ook middels zoekmachines gevonden te worden op de voor u belangrijke zoekwoorden.

J8 Zoekmachine Marketing heeft jaren ervaring op het gebied van zoekmachine optimalisatie en heeft toegang tot actuele kennis over de werking van zoekmachines. Door middel van deze kennis slagen wij er telkens in om websites optimaal vindbaar te maken.Vul hieronder uw gegevens in voor meer informatie over aanmelden zoekmachines en het verkrijgen van topposities bij zoekmachines.